måndag 18 november 2019

Tappade lustar

Jag verkar ha tappat blogglusten. Det kanske inte är så konstigt, jag har hållit på tämligen regelbundet sedan januari 2012. Så jag tror att det kommer att bli ganska glest med inläggen framöver. Vad som händer framåt våren när det börjar hända saker i trädgården igen, får vi väl se. Kanske väcks lusten till liv i takt med att naturen vaknar.

Kanske minns någon att jag började sticka på en tröja med flätor förra hösten. När den inte blev klar till jul som jag tänkt, tappade jag lusten. Men när jag slutade hade jag bara den andra ärmen och någon decimeter på den första kvar. Så nu har jag tagit tag i den igen och har stora förhoppningar om att bli kvar till denna julen. Skulle vara fint, det vore inte i vägen med något nytt



(Bilden är usel. Tog den med kompaktkameran och jag verkar ha gjort någon konstig ändring i inställningarna som ställer till det och jag har inte kommit på än vad det är för fel. Suck!)

Inga kommentarer: