fredag 20 april 2018

Ögonblicksbild

07.20, dags för årets första utefrukost.



Mitt hus är u-format och terrassen ligger inne i u:et, på de andra sidorna kringbyggd av ett plank. Med andra ord är det helt insynsskyddat. De enda som kan kika in är närmsta grannarna, men då måste de stå på balkongen eller titta ut genom fönstret i balkongdörren och hitta en siktlinje genom rönnen som står utanför. Med andra ord kan jag helt ogenerat sitta där i nattlinne och morgonrock och frukostera. Det är en möjlighet jag gärna utnyttjar sommartid. 

Behöver jag säga att jag älskar min terrass?


2 kommentarer:

fale artut sa...

Underbart!!

AnJa sa...

Så härligt! Fram på dagarna har jag suttit på balkongen nu några dagar och det har varit stekhett! Det är så underbart för min skröpliga kropp med värmen.