måndag 5 november 2018

Kort hälsning

Tittar in på bloggen för en kort hälsning.

Strax efter förra inlägget fick jag så galet ont i ena axeln och min tolkning är att jag helt enkelt suttit för mycket vid datorn med bildbehandlingsprogrammet. Så nu har jag ålagt mig själv en tämligen strikt avhållsamhet från datorn, tittar bara in lite kort för att kolla mejl, betala räkningar och annat viktigt. Och så läser jag mina favoritbloggar, men kommenterar inte, eftersom det känns rätt snabbt i kroppen när jag börjar använda tangentbord och mus.

Jag har alltså inte försvunnit från jordens yta, men blir nog på det stora hela taget borta från cyberrymden ett tag till. Ha det bra alla!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Inte många livstecken från mig heller...
Krya på dig!

AnJa sa...

Ta det lugnt! Jag har en högeraxel och arm som bråkar hemskt med mig. På morgnarna illvärker den och jag kan knappt lyfta armen. Vet inte var som ska hjälpa. Tror det är nyttigt om du inte håller på med musen och tgtbordet. Det är som jag förstår det de här statiska rörelserna som inte är bra. Krya på dig och välkommen tillbaka!

fale artut sa...

Sköt om dig!